مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس گلادیاتور است!

یوونتوس گلادیاتور است!

بیانکونری شروع افتضاحی داشت، اما 25 بازی از 26 بازیش را برد، مجله ی GQ از مهاجم آرژانتینی یوونتوس پرسیده است که این فصل یووه را در قالب یک فیلم توصیف کند:

 

من واقعا گلادیاتور را دوست دارم، مثل ما، ماکسیموس دسیموس مریدیوس (قهرمان و نقش اول فیلم) ‌ خوب شروع نکرد، همسر و پسرش کشته شدند. اما بعد با قدرت درونی اش توانست کومُدوس (پسر امپراتور فقید) ‌ را بکشد. این چیزی بود که ماکسیموس می خواست، دقیقا همانطور که ما می خواستیم که اسکودتو را به هر قیمتی ببریم.

 

دیبالا بهترین گلش برای یووه را انتخاب می کند : 

 

گلم به ساسولو، چون توپ دقیقا همانجایی که می خواستم رفت. وقتی دقیقا همان چیزی که در ذهنتان است اجرا می کنید شاد می شوید. بهترین گل زندگیم؟ انتخاب یک گل سخت است، اولین چیزی که به ذهنم می رسد گلم در بازی پالرمو و جنوا بود. آن گل خیلی شبیه به گلی که به ساسولو زدم بود، توپ را روی پای چپم انداختم و تلاش کردم که به گوشه ی دروازه بفرشتم، این حرکت تکنیکی را خیلی دوست دارم. رقص دبم با پوگبا؟ این یک چیز پل ـی است! من فقط از او پیروزی میکنم. او خیلی سرخوش است، همیشه در حال رقص و آواز!. یک روز به شوخی گفت «اولین بازی که هر دویمان در یک بازی گل زدیم، بیا اینطور خوشحالی کنیم» و خب بعدش این اتفاق افتاد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: